annikakonstapeln

Blandat😱

Var ett tag sen nu.....
Trodde det skulle bli enklare, men inte!
Saknaden gnager i mig hela tiden, alla minnen som jag har nĂ€r jag tittar pĂ„ alla kort jag har pĂ„ dig Maximilian 😱kĂ€nns som igĂ„r.
Att du e hĂ€r, sĂ„ vaknar jag upp el fattar ,du e borta för alltid. Vill inte att det skall vara sĂ„, men sĂ„ Ă€r det. Det fastnar bara inte i min hjĂ€rna.....vill ju ha dig hĂ€r hos mig. FĂ„ krama dig, hĂ„lla om dig, kĂ€nna din lukt, höra din röst bara fĂ„ hĂ„lla om dig mitt barn.❀❀❀
(null)
Din cykel som du var sĂ„ stolt över som du valde ut sjĂ€lv, nĂ„gra mĂ„nader innan din olycka. Du hann inte andvĂ€nda den sĂ„ mycket..... nu stĂ„r den i kĂ€llaren bara😱
(null)
Glad som alltid.... du var vÄran lilla solstrÄle.... lyste upp allt med ditt leende och skratt.
Som jag saknar dig. Gör sÄ ont i hjÀrtat.
(null)
Nu Ă€r du Vincent vĂ„r kille som hĂ„ller ihop familjen , du Ă€r bĂ€st. Du klarar av det mesta , skolan, fotbollen o kompisar, du Ă€r helt fantastisk min stora kille. Som fĂ„tt uppleva det vĂ€rsta som nĂ„n kan göra, mista sin lillebror 😱men du Ă€r sĂ„ stark❀mammas och pappas stolthet.
Utan dig hade jag nog gett upp om livet och allt.
Älskar er mina tvĂ„ Ă€lskade barn , ett pĂ„ jorden och en i himmelenâ€ïžđŸ„°đŸ˜ą
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Fina grabbar💙
SĂ„ mĂ„nga underbara kort pĂ„ er Ă€ngelđŸ™đŸ»
Ta hand om er min vĂ€n💙💙💙💙

Svar: Tack đŸ„°đŸ„°đŸ„°
Kram
annika