annikakonstapeln

Augusti 2022

Livet är inte lätt skall ni veta. Så jävla orättvis på många sätt.
Vincent började 9:an i måndags , och Maximilian skulle börjat 7:an högstadiet , undrar hur han hade varit och tyckt om sin nya skola m.m 
Men det får vi aldrig reda på ….
Livet går väldigt upp å ner , just nu är jag i en period som jag gråter mycket 😢.
Saknaden gör sig påmind överallt bilder på Facebook som kommer upp som minnen , men dom vill jag absoluta inte vara utan, få se honom le värmer mitt spruckna hjärta.tänk om jag fick hålla om honom känna hans lukt få  pussa honom . Vill så mycket!
(null)

(null)

(null)

(null)
Älskar dig av hela mitt hjärta.
Sedan har vi vår stora kille som är våran klippa , vi älskar dig så himmla mycket Vincent .
Du kämpar på med allt skola fotbollen hundarna och du är så duktig. (null)

(null)

(null)
All kärlek till dig❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: