annikakonstapeln

Sälen 2021

Tredje året vi åker till Sälen.
Mycket blandade känslor på en och samma gång.....
Saknaden efter Maximilian är alltid med mig men lite extra här.
Han skulle älskat detta snö ⛄️ åka skidor ⛷ vi gjorde aldrig det när han levde, vi pratade om det men det blev aldrig av.
(null)
Vincent älskar det och Fredrik och hundarna med.... därför åker vi.
Lite jobbigare för mig, jag åker ju inte .mycket tid själv med mina tankar.
Tänker extra mycket på våran Maximilian ❤️
Som jag saknar honom blir nästan värre å värre med tiden...   (null)
Jag vill kram, hålla om dig, pussa dig, känna din doft och framförallt hålla dig i min famn å höra din röst.
Som jag saknar detta finns inte ord att beskriva ,ingen fattar  hur det känns....ingen frågar/ pratar om dig.
Tänk om man  kunde vrida tiden tillbaka å få vårt gamla liv tillbaka , hade gjort allt för det.
Men det funkar inte så.
Livet är inte rättvist.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Har inte läst din blogg på ett tag☺️
Du vet jag tänker på dig/er ofta o det är alltid så roligt att ses.
Just nu hade jag velat vara i Sälen, jag hade fått mig många goa skratt i ditt sällskap, det vet jag.
Ta hand om dig😍😍😍😍

Svar: Detsamma till dig❤️❤️❤️❤️
Annika Hedlund