annikakonstapeln

Saknaden😱

Det var ett tag sen sist.....
Livet gÄr vidare sÀger man, men vi ser pÄ nÀr ni andra lever vidare som vanligt.
Önskade att vi kunde det med, men det kĂ€nns inget vidare... tiden stĂ„r stilla fastĂ€n det gĂ„tt lite över 3 jĂ€vla Ă„r utan dig Maximilian.
Fattar inte ,vill skrika men det gÄr inte. Hur har detta gÄtt att vi Àr hÀr 3 Är senare utan dig.
(null)
Och snart kommer din födelsedag 11 Är den 6 dec.
Du hade hela livet framför dig min lilla Àlskling, hoppas du blir firad bland Ànglarna. Vi tÀnder ljus som vanligt hos dig.
Och sen kommer julen som du Àlskar.... kÀnns fortfarande jobbigt att stÀlla fram tomtar o stakar men jag gör det .
Som tur har vi din storebror som Àr sÄ stark och underbar. Han kÀmpar pÄ sitt sÀtt i tysthet... vet han saknar dig massor som vi andra gör men sÀger inte sÄ mycket.
(null)
SÄ har vi den hÀr jÀvla Corona som dödar massa mÀnniskor över hela vÀrden.
Nu fĂ„r man inte trĂ€ffa andra Ă€n sin familj max 8 pers sĂ„  det verkar som man fĂ„r fira jul sjĂ€lv och inte med mina bröder med familjer.
Det kÀnns skit ocksÄ.
Men saknaden efter dig Maximilian Àr olidlig finns inga ord att beskriva hur jag/vi kÀnner oss. Ensam!
Vi hĂ„lla om dig , kram , pussa dig , lukta pĂ„ dig och höra din röst. Men aldrig mer😱
Älskar dig 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: