annikakonstapeln

Siste november.

(null)
Vart och gjort fint hos våran ängel.
Tänt lite ljus för lillebror .
Ont gör det varje gång vi är vid graven..... så här skulle inte vårt liv vara.
Vi som var som vilken famllj som helst.... lyckliga och inga bekymmer. Så hände det värsta som nånsin kan hända. Du finns inte längre hos oss....
(null)
Nu kommer tiden som ni älskade du och din storebror, älskade tomtar och julen.
Det är tungt att ta fram allt , känns inte kul men vi måste för våran Vincent .
Han måste få känna av julen fastän jag inte längre vill.... 
(null)
Du finns i mina tankar hela tiden min lilla ängel, som jag önskade att få hålla om dig och krama dig få pussa din lilla kind, känna din doft. Mitt hjärta blöder och gör ont.
Bara om några dagar skulle du fylla 10 år, fan fan fan hatar detta. Orkar inte jobba den dagen jag och pappa har tagit semester. Vi vill vara hos dig, kommer tända ljus hos dig på kvällen.
(null)
Kärlek ❤️Tur vi har våra hundar....
Vincent är fantastik sköter skolan galant, Kommer snart få sitt första betyg.
Vi älskar honom över allt ,han får/ har gått igenom så mycket men är ändå helt underbar.
Vårt liv e inte lätt....  
sorgen tynger oss men vi måste fortsätta leva trots allt, men det e inte lätt skall ni veta.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Git
skriven :

Ni var ingen vanlig familj. För mig var och är ni fortfarande trots era sårade hjärtan den finaste och värdefullaste familj jag vet.
Vincent du är guld värd en sån kämpe. Älskar er❤️

Svar: ❤️
Annika Hedlund

2 Annika
skriven :

Tack❤️

3 Christine
skriven :

Vilken kamp ni går igenom! Vi känner med er❤️ Om vi på något sätt kan stötta er i smärtan säg bara till💕

Svar: Tack❤️
Annika Hedlund

4 Milena
skriven :

Tungt att läsa men inget mot vad ni går igenom. Fina Vincent, Annika och Fidde💖💖💖

Svar: Tack❤️
Annika Hedlund