annikakonstapeln

Gråten

Tiden den går och går .....men livet har stannat upp för oss.
Men där ute fortsätter ni andra som vanligt
Fan va jag hatar det, men sånt e visst livet.
Vi går till vår sons grav och tänder ljus, det är ju så djävla fel. Ni andra kramar om era barn.
(null)
Och nu finns det Corona som lamslår alla människor.....jag skiter fullständigt i den djävla  sjukdomen. Jag är inte rädd det minsta, har nog med sorgen över våran underbara Maximilian. ❤️😢
(null)

(null)

(null)
Om jag kunde skulle jag sudda ut dom sista åren av vårt liv, fattar inte hur vi orkat och klarat av detta.
Men det kan man inte..... som tur skaffade vi dessa två. Som hjälpt oss .
(null)

Sen har vi Vincent som är vårt allt nu ,i vått och torrt. Utan honom hade vi inte klarat detta som vi går igenom. Han är fantastisk älskar dig oändligt mycket. (null)
Sist men inte minst våran goa Alma ❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Massor med tankar o kramar till Er💛
Ses snart igen☀️💛💛☀️

Svar: 🥰 kram
Annika Hedlund