annikakonstapeln

2:a semestern utan dig😱

Som sagt 2:a semester utan dig Maximilian har snart gÄtt till Ànde .
Vi har överlevt den men inte mer.
Saknaden blir inte mindre med tiden, kÀnns som det blir vÀrre ibland.
Vi har gjort lite grejer.... hyrde hus i Danmark 1v, som jag inte ville detta . Allt e jobbigt utan dig men vi Àr tvungna att försöka leva framför allt för din storebror Vincent . Det gick hyfsat , men det gÄr inte en dag utan att jag tÀnker pÄ dig.
(null)
Sen hade vi din Ärsdag hela 2 djÀvla Är utan dig....fattar inte att jag orkar och funkar .
Vi samlades nĂ„gra i slĂ€kten och vĂ€nner och la blommor hos dig❀
(null)
Vet inte hur jag skall orka resten av livet utan dig ... vill ha tillbaka dig .
Ser dig pÄ alla bilder och allt kÀnns som : jag vet inte vad igentligen....att du snart Àr tillbaka hos oss du Àr sÄ verklig pÄ alla bilder vi har framme pÄ dig.
Men sĂ„ smĂ€ller det till i magen och störtgrĂ„ten kommer, du kommer aldrig tillbaka till mamma och det gör sĂ„ djĂ€vla ont att behöva inse det varje gĂ„ng igen 😱
Vet inte hur lÀnge jag orkar med det.
Vill vrida tillbaka tiden och vakna upp ur denna mardröm som vi lever i.
(null)

(null)

(null)

(null)
Har sĂ„ mĂ„nga minnen av dig❀❀❀
Vi orkar inte göra sÄ mycket lÀngre tyvÀrr...
Hoppas bara att vi inte förstör för Vincent för mycket, han behöver oss och framför allt dig ❀
Men vi försöker sÄ gott vi kan men det e inte lÀtt inte det minsta lÀtt.
Sorgen efter dig Àr det svÄraste som finns.
Älskar dig nu och föralltid Maximilian ❀
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Therese Hallqvist
skriven :

Ibland önska jag att man kunde bÀra din smÀrta för att avlasta dig en stund Annika
SjÀlvklart har ni inte förstört nÄt för er stora. Sorg kan aldrig upphöra för andra krÀver. Sorg mÄste man lÀra sig leva med och det Àr ju just det du gör. Ni Äker pÄ semester och det för Vincent skull,ni glÀdjs med honom och fotbollen och det Àr för hans skull. Ni har era hundar Annika och det Àr en tröst.
Tycker ni kĂ€mpar pĂ„ bra Ă€ven om du kĂ€nner att du bara stĂ„r och stampar pĂ„ samma flĂ€ck. Starka /svaga mamma Annika du Ă€r fantastisk ,ni Ă€r fantastiska ❀

2 Ullis
skriven :

Oh vad fint skrivet Therese Hallqvist. SĂ„ sant det du skriver.
Ni kĂ€mpar, mer kan man inte göra. Tycker ni gör det ni kan göra verkar det som. Man kan ju inte hjĂ€lpa det man kĂ€nner Annika. Det ni varit med om Ă€r inte nĂ„got litet. Och Ni förstör inget. Ni har varandra. Det betyder mycket. Stor kram ❀