annikakonstapeln

En vanlig måndag.

Jobbade först mina 4 Tim som jag har....är kusin sagt fortfarande sjukskriven 50%.
Hem och ut med hunden, älskar att gå ut med honom. 
Sedan en snabb tur med dammsugaren och lite rens i rabatten. Sen är jag slut orkar inte mer.
Men idag åkte jag och köpte lite nya blommor till Maximilian ❤️
Åkte till graven och planterade och gjorde lite fint hos honom. (null)
Blev nöjd.....satt å grät en lång stund när jag var klar.
Detta e en vanlig måndag för mig , att gå till min 8- årings grav😥
Helt sjuk.... vill inte längre !!!!!
Längtar så efter honom och saknaden efter hans kramar, dofter, pussar och bus. Finns ju inte!
Fan helvete jävla skit.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Det blev jättefint🌸

2 Camilla
skriven :

Så fint du gjorde 🙏🏻❤️❤️❤️❤️