annikakonstapeln

Blandat

Börjar med att jag orkar inte  gå upp i tid....
Blir fortsatt sjukskriven 50% fram till efter semestern. Skall då testa gå upp till 75%.
(null)
Detta försöker jag gå efter.....
Min ork är fortfarande försvunnen, undrar om den nånsin hittar hem igen.

Serien har börjat och vi åkte på storstryk mot Öckerö med 1-7och jag sträckte mig. Fan!!!!
Hoppas det går över snabbt.....för fotbollen är bra för mig , kommer bort lite i tankarna en stund.

Som sagt huvudet är inte med mig riktigt , skrev att det var 10 mån sen vår lilla ängel gick bort men det är ju 9 mån. Det är Leo som är 10 mån❤️
Dagarna går och jag vill bara att Maximilian skall komma tillbaka till oss, saknar han så !!!!!!
Fattar inte .....han kommer inte tillbaka😥😥😥
Det gör så ont ont ont!!!!
(null)
Började lägga in lite ved.....helt plötsligt komjag på Maximilian och Vincent brukade hjälpa till.... då brast det igen. Tårararna rullar ner på mina kinder och jag fixar det inte mer.....
Så här har jag det VARJE DAG, påmind av nått och bara bryter ihop, jobbigt som fan.... sedan orkar jag inte mer!
Han finns hos mig hela tiden, min underbara kille som är våran ängel nu.
❤️❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Åh vad jag känner igen det där med saker som påminner 😢💔 nu har jag inte mist ett barn men mina föräldrar bl.a. precis som du, senast min pappa i april och det där är jag också med om hela tiden, något jag ser, något jag hör o s v. plötsligt börjar jag stortjuta 😢 kram ❤️❤️❤️