annikakonstapeln

Syskon

Nu närmar det sig sakta men säkert....
Snart 1år nästa månad.
Fattar fortfarande inte vad som hänt!
Känns som en dröm el rättare sagt maddröm som jag aldrig vaknar upp från.
Fattar inte vad tiden rinner iväg, snart ett år utan våran underbara kille.
(null)
Och det e många år kvar att leva .....
Ibland vill jag inte längre....
Som tur är har jag Vincent Fredrik och Leo , som jag måste finnas för.
Idag fyller Leo 1år
(null)
Vi har haft han i 10 mån nu❤️
Våran stöttesten ,tröst ,vän .....❤️❤️❤️
Midsommar har varit och den var som jag trodde jobbig den med.
Dessa kort är frånförra året  (null)

(null)
Mammas kille som jag saknar honom 😢😢😢😢
Blev som sagt var tomt tomt tomt igen utan honom, och detta är bara första året av många.
Hur i hela värden skall jag klara alla andra.
Saknaden e ju enorm !!!!!!
Som tur har jag Vincent
(null)
Han har det inte alltid lätt.....
Hade ju alltid lillebror att leka med.... jobbigt när kompisarna inte vill hitta på nått. Då e han ensam det var då dom alltid fanns för varandra ❤️ (null)

(null)

(null)
Deras syskonkärlek skulle ju övervinna mig och Fredrik , men så blev det inte😥😢
Kämpa Vincent du e bäst❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Camilla
skriven :

Underbara foton ❤❤❤