annikakonstapeln

Varför!

(null)

Varför är en bra fråga till mycket har jag lärt mig, men det finns inte alltid riktiga svar på varför!!!!

Varför hände det som hände våran Maximilian ....
Vi hade gjort så förut, med dom äckliga myrorna. Men denna gång gick det riktigt åt helvete. Aldrig mer! Men det hjälper ju inte oss😢
Det som hänt går ju aldrig att ta tillbaka, fastän jag har hoppats det i snart ett år. Gör så djävla ont i hjärtat skall ni veta.
Och alla underbara bilder som kommer nu på Facebook nästan varje dag, det e ju dom sista tagna innan olyckan den 20/7 förra året då hela vårt liv blev annorlunda.
Jag älskar dom men det gör ont i mig att se dom , han är så levande. Vill ju inte glömma honom men har svårt att prata om honom för det gör så ont....
Och jag vill inte att ni heller skall glömma honom därför delar jag ofta bilderna ... jag vet att jag aldrig nånsin Kommer göra det , men det känns så ibland och då blir jag rädd.
Han är och förblir mitt älskade barn i evighet.
(null)

(null)

(null)
Min fina familj ❤️❤️❤️😢😢😢😢😢
VARFÖR!!!!
Och nu till nästa varför..... vi har skaffat en hund till Ozzy, som är boxer med.
(null)
Många undrar nog..... varför!!!!!
Ja det e en bra fråga, varför inte.
Leo har ju gett oss så mycket under denna jobbiga tid till oss alla❤️
Så två ger ger dubbel kärlek och det är nått vår familj behöver i massor i våra liv nu och för alltid.
Efter allt som hänt , ni andra får tycka och tänka vad ni vill.
Hoppas ni kan vara glada för vår skull, det är vårat val inte erat. Och ja det kommer bli jobbigare med mycket vi får ta det under tiden. Ja hundarna ersätter inte vår kille  Maximilian , det vet vi. Men dom kan ge oss massa kärlek och motion som vi behöver och full rulle.
För vi var en familj med full rulle.... vill försöka få tillbaka det .
Och den kärlek jag ser i Vincent ögon med hundarna är underbart att se.
(null)

(null)
Men som sagt Maximilian är saknad och jag vill ibland till honom ... behöver krama honom, saknar det så in i bomben.

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

❤️❤️kram

2 Ksrin
skriven :

Grattis till tillökningen o vad kul för Vincent o Leo m en kompis😆

3 Camilla
skriven :

Styrkekram ❤ roligt med en famuljemedlem till 😊Vad hände egentligen, tror aldrig jag har sett att du skrivit det, eller har kanske missat det? Myror?
Kram

Svar: Nä jag har nog inte skrivit det.
Hej😉
Det är lungt.
Vi skulle ta bort ett djävla myrbo vid våran bil.
Vi andvända t-sprit och tände på ... jag släckte med vattenkannan.... vi har gjort Såhär förut .
Men alla myrorna dog inte så min man skulle hälla på lite mer t-sprit ( men jag hade inte släckt riktigt fanns en liten låga kvar som vi inte såg) så när han hällde så blev det ett stort eldmoln( liten explosion så flaskan flög iväg) och vi fick det på oss för vi stod för nära och tittade på som vi gjort förut. Tyvärr fick Maximilian mest på sig blev brännskadad 75-80 av kroppen.
Jag lite och Vincent på axeln å lite ner mot magen. Ambulans till Astrid Lindgrens sjukhus östra. Men han flögs upp till Linköping på kvällen för dom är bäst på brännskador vi fick ta taxi dit.... fick bo på Ronald mc Donalds huset. Efter några dar gick det åt helvete igen hjärtat slutade slå då men fick igång efter ett tag och fick sen åka till Stockholm med en ny maskin men han var borta för länge ....ingen aktivitet i hjärnan han dödsförklarades 26/7.
😢😢😢😢😢
Dum fråga vem är du❤️❤️❤️❤️
annika

4 Camilla
skriven :

Hej ❤️ Åh det känner jag inte igen att jag har läst. Så tragiskt 😢 och vilken otur, ni som gjort detta tidigare, varför varför skulle det gå så hä nu 😢
Stor varm kram ❤️ Jag är Camilla, det var jag som tipsade om Malin på Facebook som också miste sin yngsta son. Vi har gemensamma vänner, jag har också gått på sjumila, gick två eller tre år under dig. Frågade dig om era fina utemöbler på Instagram 😉
Kram ❤️❤️❤️