annikakonstapeln

Juli

Tårarna bara rinner ner för mina kinder .....
Varje dag i snart 1år.
Ni fattar inte hur svårt det e att fungera normalt när man mår så här djävla dåligt varje varje varje dag.
Funkar sådär att jobba 4 Tim varje morgon , men kommer hem å faller...... så långt ner varje dag.
Orkar snart inte mer..... kroppen och huvudet hänger inte med mig.
Saknaden efter våran kille gör så djävla ont , så ibland vet jag inte vad jag skall göra. Gör så ont i bröstet och känner mig så ensam.
Men jag har ju Fredrik och Vincent såklart som tur är. Men det hjälper inte alltid ...... vill vakna upp ur denna djävla mardröm som vi lever i varje dag, 24 Tim dygnet runt.  Men det kommer aldrig hända ju.
Hur i hela friden skall jag stå ut och orka med detta resten av mitt/våra liv.
Maximilian skulle ju vara med han som var full av liv min kramgoa kille.
(null)

Nu är du vår ängel i himmeln, så svårt att acceptera detta.
Vet ej om jag nånsin kommer förstå varsom hände. 
Vet bara att mitt liv inte är normalt nån stans och Kommer aldrig bli det igen. Men ......
Alla säger du e så stark.... skit i stark djävla ord är inte stark för 5 öre. Känner mig så liten och ensam ibland att .....ja jag vet inte .
(null)
(null)
Får hitta ett sätt att leva vidare.......
Inte lätt skall ni veta.....
Ni sitter inte i min sits, era liv har gått vidare mitt står still.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Åhhh, Annika💛

Det stämmer att jag inte vet hur ni har det, inte ett skit. När jag känner att jag är ledsen eller mår dåligt för Er skull så är det ingenting, ingenting i jämförelse med hur ni har det varje dag...........
Varför hände det som hände???? Jädra skitliv!!!!!!
Jag har ingen rätt å klaga på ”skitgrejjer”, inte så länge hela familjen mår bra.
Ni måster kämpa, förstår att det är svårt, sååå svårt, men ge inte upp. Maximilian vill ni ska kämpa🤝tillsammans.
Ta hand om er💛💛

Svar: Tack
Alltid kul att du skriver nått. Tack för att du bryr dig , du har ett stort hjärta. Du känner inte oss ändå bryr du dig❤️❤️
Mer än vissa av våra andra vänner.
Ta hand om din familj❤️
annika

2 Camilla
skriven :

Stor kram ❤❤❤