annikakonstapeln

Överraskning

Denna helg har varit en bra helg,fastän fredagen var jobbig.
Då hade vår kille varit borta i 6månader.❤️saknaden blir ju inte mindre utan känns som det blir jobbigare ju längre det går.
(null)
På lördagen var vi bjudna på 50-års fest för våran kompis Mikael Johansson på kamratgården. Det var god mat,dryck och massa dans. Ont i fötterna på söndagen hade man efter all dans.....

På sön kom min vän Git , och hämtade mig...packa badkläder sa hon. Och sen åkte vi iväg......på spa på arken.
Men där möttes vi upp av 10 goa tjejer i fotbollen .....som bjöd mig på detta i min svåra stund.
Vi åt en god brunch och sen var det relax i 4tim. 
Jag fick en ansiktsbehandling också, helt underbart.
Finner inga ord för detta ni är underbara mina fina vänner❤️❤️❤️❤️ (null)

(null)

(null)


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Underbart, vilka vänner💛🧡