annikakonstapeln

Nyårsdag 2018

Första dagen på nästa jobbiga år och fler framöver.Nu skall man lära sig leva med den här skiten resten av livet. Kommer inte bli lätt......
Saknar min kille hela tiden så det gör ont i hjärtat, känns som det    kommer spricka.
Som sagt igår var det nyår, jobbigt som fan. Vaknade som vanligt med ,ett känns som tryck över bröstet.....för saknaden gör verkligen ont skall ni veta.
Vi gick som vanligt till Maximilians grav och tände ljus och önskade honom gott nytt år. Som vanligt blev jag jätte ledsen och fick ont i huvudet.
Får massor av återblickar på Facebook , älskar att få dom MEN dom gör väldigt ont. Men kommer ju aldrig få nya bilder på honom så dessa är väldigt värdefulla fastän dom gör ont.
Nya året firade jag ensam på golvet i hallen gråtande med Leo.
Dom andra var ute och tittade på smällare .
Här är min underbara familj ❤️❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Tänker på Er ofta, det vet du❤️❤️❤️❤️