annikakonstapeln

Jobbet

Ja då har man jobbat 50% sen 2jan, jobbar mellan 6-10 varje dag.
Är hur trött som helst när jag kommer hem, ligger i soffan.....kl 11.00kommer gubben hem och är lika trött. Vi ligger på var sin sida tills vi hämtar Vincent från skolan .
Oftast orkar jag laga middag till oss, sen går vi nästan varje dag till graven.
(null)
Känns konstigt, vill fortfarande inte tro att det är sant.Saknaden blir bara större och större för varje dag. Fattar inte att man har så mycket tårar, gråter massor varje dag.
Det går bra så länge jag är på jobbet, men när jag åker hem gråter jag ett bra tag .Ofta får jag huvudvärk som håller i sig ett par timmar och blir jätte trött. (null)
Min familj❤️❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Fina fina familjen💛💛💛💛åhhhh, som jag vill ta bort er smärta o säga att allt bara var en dröm, att allt är ok💛