annikakonstapeln

Graven

(null)
Det är jätte jobbigt att gå hit.....
Saknar honom så himla mycket att det gör ont i bröstet .
Vet inte ibland hur jag skall orka fortsätta .....idag blev jag helt förstörd ....satt på bänken i mörkret på kyrkogården och bara grät. 
Sedan hela vägen hem fortsatte jag att bara gråta,vill ha tillbaka mitt liv. Min son Maximilian få det som det var innan....snälla snälla !!!!!
Men nä här e man i helvetet......vill bara ha det som vanligt igen....men det kommer aldrig hända.
Älskar dig nu och för alltid Maximilian ❤️❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Milena niklasson
skriven :

Älskade vännen. Lider med dej. Önskar jag kunde minska din smärta.❤️

Svar: Tack❤️
annika

2 Karin
skriven :

Åhhh, vad jag verkligen önskar jag kunde göra ngt för er, att jag kunde vrida tillbaka tiden så att allt blev som det var. 💗💗💗💗