annikakonstapeln

Sjukskrivning

Va kan man säga....dagarna,veckorna och månaderna går. Har nu gått lite mer än 6 månader sen våra liv blev ett helvete. Fattar inte att du e borta ,vill inte vill inte vara utan dig.
(null)
Mina två hjärtan❤️❤️


(null)

(null)
Får tillbaka blickar på Facebook nästan varje dag på er två. Blir alltid ledsen och det gör gör ont i hjärtat.MEN jag vill ha dom för jag får ju inga nya bilder mer på dig min ängel❤️
Saknaden är oändlig blir bara värre ju längre tiden går.....trodde det skulle bli lite lättare men nä.
Därför är jag sjukskriven 50%.....och det kommer jag vara till mars ut.
Orkar inte mer, är helt slut när jag kommer hem.
Tur man kommer hem till denna lilla varelse:
(null)
Han är för go.

Och sen har vi våran underbara kille som jag älskar över allt i denna värd.
(null)
❤️❤️❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: