annikakonstapeln

Vincent

Våran underbar kille är så stark.
Det går bra i skolan och han sköter sig.
Älskar sin fotboll⚽️
Ändå bär han på nått så jobbigt.......att förlora sin lillebror . Han vill inte prata så mycket om det, är jobbigt. Och det tycker jag också , saknar ju Maximilian så himla mycket.
Under dessa fruktansvärda månader som gått sen lillebror gick bort. Har Vincent sovit inne hos oss i våran säng i 8,5 månad, han har aldrig velat gå och lägga sig i sitt nya rum( det är Maximilian gamla rum och säng). Vi har aldrig tjatat på honom han får sova så länge han vill....
Men så i torsdag sa han , jag vill ha Leo hos mig......
Då får du lägga dig i din säng, för vi har bestämt att inte ha Leo längre i våran säng blir så trångt.
(null)
Så dom gick och la sig, och nu har han legat där i tre nätter❤️❤️❤️❤️
Vincent tycker det är jobbigt att gå till lillebrors grav ..... så vi tvingar honom inte att gå med varje gång. Jag vill gå varannan dag till honom, han får gå med minst 1 gång i v.
Men men igår hände nått, han tog sin howerbord och åkte till sin lillebror och vattnade blommorna. Jag som mamma blev så himla glad❤️ (null)
Vi har det jobbigt som familj men vi försöker få det att funka....kan lova det e inte lätt....många tårar😢
(null)

(null)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

Ni är en helt fantastisk familj, så som ni kämpar.
Vad go Vincent är med Maximilian, man blir tårögd.
Ta hand om 🌻💛