annikakonstapeln

Påsk

Ja då e påsken över....den var lika jobbigt som allt annat är nu.Första påsken utan dig.
Orkar inte!
Men måste fixa detta resten av livet,känns för djävligt.
Vi åkte upp till Orust och lånade svärfars husvagn som vi brukar göra , men nu var det annorlunda .
Du saknas så fruktansvärt, mitt hjärta gör ont.
Inget känns som vanligt....bara tomt tomt tomt!!!
Blev bara ett påsk ägg iår och då överdrev jag lite
(null)
Men det är du värd min fina Vincent , som du kämpar på.
Du är så stark ❤️
(null)
Här är ni så fina❤️❤️❤️❤️
Nu har det gått över 8 månader....jag är fortfarande sjukskriven 50%. Orkar inte jobba mer, räcker och blir över 6-10 varje dag och var tredje helg.
Trodde det skulle kännas bättre men NEJ det gör det inte. Undrar när?????
Man är inte tuff,väldigt sårbar....
Börjat sova sämre på nätterna igen, väldigt trött somnar nästan varje dag framför tv:en innan kl 21:30 i soffan.
Saknar att hålla om dig, krama dig, pussa dig bara mysa som vi alltid gjorde varje kväll i soffan innan du la dig.
(null)
Kommer massa minnen från Facebook på mina killar❤️❤️❤️det är jobbigt som fan men vill inte vara utan det....gör så djävla ont i hjärtat , vill ha dig här.
När skall detta kännas lite bättre....det är den stora frågan?
Känns som aldrig.
Älskar dig nu och för alltid Maximilian .
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: