annikakonstapeln

Lite blandat 😥

Dagarna går..... känns som tiden står still ibland .
När jag ser kort på vår fina Maximilian , så känns han så verklig som om han lever. Och då gör det så himla ont , han är ju inte här hos oss bara i våra hjärtan. Saknar att krama ,pussa och gosa med honom. Tyvärr vill inte Vincent göra det så ofta som  jag vill/behöver . Den lille ville det hela tiden.❤️
(null)
Mina underbara killar ❤️❤️❤️
Har vart lite låg sen förra veckan, fick då reda på att min kusins man gick bort. Då kom allt över mig igen om när vi miste Maximilian ❤️❤️❤️
Tänker mycket på min kusin Susanne och hennes barn.

Vincent spelade träningsmatch i helgen , det var kul och det var fint väder. Då var vi ute i några timmar, blev 2matcher. Dock förlust i båda men kul att se killarna spela .
(null)
Han fick stå imål i ens matchen , vår kille han tog en   Straff grymt!
Igår fick jag äntligen fika med min fina vän Anna-Karin  hemma hos dom. Hon har skadat knät, stackaren. Hoppas det löser sig och att hon blir bra igen.
Vi satt och pratade om allt möjligt det var skönt och sen om vår lilla ängen att vi saknar honom ❤️❤️❤️
Hoppas att det snart skall bli lite lättare ......
Saknar honom alldeles för mycket, gör så ont ibland i bröstet när jag gråter. Känns som hjärtat skall gå sönder.
Igår kom vår präst Peter igen och tog en fika och pratade .....känns skönt att ha honom , hjälper oss i vår sorg❤️
(null)
Älskar dig hjärtat❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: