annikakonstapeln

Leo

(null)
Har värdens underbaraste hund❤️
Idag är en jobbig jobbig dag, jätte ledsen saknar Maximilian skit mycket idag.
Leo låg på golvet....
Jag är inne på toaletten å e jätte ledsen, går ut och lägger mig hos min man i soffan och stor gråter.
Leo hoppar upp till oss och lägger sig hos mig på min man och pussar/slickar mina tårar som rinner ner för mina kinder.
Ligger å kramar denna fantastiska hund som vi hittade på blocket.... han hjälper mig massor i denna tunga sorg.
Saknaden är hur jobbig som helst idag och alla andra dagar .
❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

F-n vad livet orättvist.
Vatför?
Varför?
Varför?
Massor med kramar till Er💛☀️

2 Karin Forsman
skriven :

F-n vad livet orättvist.
Vatför?
Varför?
Varför?
Massor med kramar till Er💛☀️