annikakonstapeln

Snön.

Nu har den första snön fallit....vackert!
Men tycker det är jobbigt för Maximilian älskade snö❤️
 
 
 
 Som Vincet sa : mamma detta skulle Maximilian älskat.
Det är jobbigt att höra honom säga det, för då fattar jag att han tänker och funderar mycket om honom.❤️Önskade att allt var en djävla maddröm.
Som sagt snart kommer tiden som jag har älskat, julen. Men nu vill jag inte ens fira den.....
Men måste för vi har en underbar son till, men gud va jobbigt det är. Handlat lite julklappar till Vincent och sen går jag och tittar på saker till Maximilian , och sen slår det mig han är ju borta.
Går ut i bilen och gråter.....gråter....gråter finns det så mycket tårar.Ja tydligen!
Vill inte ens ta fram alla julstakarna och tomtar.....men måste nog ändå fastän hjärtat gråter.
Saknar min ängel hur mycket som helst, kännns som det bara blir värre och värre❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Stefan
skriven :

Fruktansvärt det som har hänt er Annika finns inga ord för detta 😢 styrkekramar till er ❤️❤️❤️❤️

2 Karin Forsman
skriven :

Läser dina ord o jag gråter😢
Vad kan jag göra? Vad kan jag säga? Vill så gärna finnas där för er även om vi inte känner varandra. Er familjs öde berör mig såååå. Tänker på Er ofta🌟