annikakonstapeln

lite blandat.

Här är våran fina stjärngosse!!!!
Vi var och tittade när Vincents klass lussade för hela skolan I onsdags.
Dom var jätte duktiga och söta.
Men det var tungt.....saknar våran lilla ängel❤️
Här är han våran lilla tomte......saknar dig älskling.
Hur skall jag orka resten av det som kommer, Julafton, nyår och allt runt detta.
Går så ofta jag orkar till graven och pratar med dig ❤️❤️❤️❤️
Vill ha tillbaka dig ,vill vakna ur min maddröm men det är inte en dröm utan våran vardag.
Här är våran Leo som vi skaffat efter din bortgång....han hjälper mig lite men hade gjort allt för att du skulle vara här hos mig/oss.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

Kramar till Er hela familjen. Tänker på er ofta🙏🏻❤️❤️