annikakonstapeln

Födelsedagen❤️

Nu har det gått några dagar sen vår kille skulle fyllt 8år.
Det var en jätte jätte jobbig dag.....saknar honom så.
 
Vi r inte gå till jobbet och Vincent fickstanna hemma från skolan. Vi tog det lungt på dagen , grät i massor mer än vanligt.
Till slut blev det dags att ses vi graven och tända lite ljus för vår ängel❤️Tårarna rann......
 
Det var den jobbigaste dagen på länge, att du inte längre finns hos oss,tror ibland att jag skall vakna upp och allt är som vanligt igen.
Men snart kommer det en värre dag , vet inte hur jag skall orka med den❤️❤️❤️Julafton.
 
Har börjat jobba 25% två timmar per dag, mellan 6-8 på morgonen. Det funkar!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

Åhhh, alla känslor bara bubblar. Varför?? Varför?? Varför hände detta som inte får hända??
Trots att jag aldrig fick äran att träffa Maximilian så fattas han mig, han lever via din blogg på ngt sätt. Jag vill bara omfamna hela er familj o kunna vrida tillbaka tiden, jag önskar verkligen att jag kunde det.
😢😢❤️❤️❤️❤️