annikakonstapeln

Rösten

Idag blev en jobbig dag som många andra .... 
vet inte vad som fick mig att göra det som jag gjorde.
Kom hem som vanligt efter jobbet , ut med hundarna. Början på slingan kom tårarna och det kom bara mer å mer..... kände att jag ville höra din röst hur ont än det skulle göra .😢😢😢
Å jävla vad ont det gjorde och saknaden slog till som ALDRIG förr. (null)
Kändes som du var hos mig igen ...Du sjung som du brukade min lilla fina ängel på julafton2016❤️
Sen var det kört..... tårarna bara fortsatte tog aldrig slut.
Och snacka om att det gör gjorde ont  i bröstet kändes som jag faktiskt skulle kollapsa....,, nu fattar jag .han finns inte hos oss längre och kommer aldrig sjunga och dansade för oss mer.
Vill inte fatta det ,gör för ont, alldeles för ont att fatta detta. Blir så ledsen så jag inte vet vad jag skall göra.
(null)
(null)
(null)
Älskar dig nu och för alltid❤️❤️❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Det gör så ont även i mitt bröst😢vill bara finnas där för dig.
Du vet att du alltid finns i mina tankar😍

Svar: Tack❤️😢
Värmer mitt hjärta att du tar dig tid att läsa min blogg.
annika