annikakonstapeln

Mina killar❤️

Var ett tag sen......vart väldigt låg ett tag.
Saknar honom så himla mycket så det gör så djävla ont...... vet inte va jag skall göra. 
Känns som jag inte orkar mer, vill inte mer, vet inte hur jag skall kunna leva resten av livet utan min ängel Maximilian ❤️
(null)

Men som tur har vi våran kille Vincent som är så himla fantastisk .
(null)
Idag har han klippt gräset, tvättat sin cykel och våra två bilar.
Tagit första doppet för iår i våran pool( tyvärr ingen bild), kallt som attan.
Men underbart att han gör detta, för det gjorde alltid dom ihop❤️
Förra året blev det nästan inget efter lille bror gick bort.....😥😥😥😥
Så det känns bra att han vill bada igen!!!!
Sedan har jag min man som kämpar på också, älskar honom.
(null)
Han tog också premiär doppet idag.
Sist men inte minst, vår underbara hund Leo 💛
Han är vår klippa, terapi, kram hund.
Sitter i vårt knä när vi e ledsna el kryper upp jämte i soffan....
Att han blev så bra , är ett under . Vi som aldrig haft hund i våra liv.....
(null)

Men som sagt ....det närmar sig sommaren och det känns jobbigt.
Snart är det 10 mån sen 😢

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

Fina ni o gud vad Vincent är duktig💛
Kan tänka mig att ett första dopp var lite kallt. Vi har också pool, men den har jag inte doppat mig i ännu i år, inte sonen heller.
Fortsätt ta hand om varandra🌼💛💛🌼

Svar: Tack för du läser min blogg o bryr dig ...
Värmer i mitt hjärta❤️❤️
annika

2 Karin Forsman
skriven :

Fina ni o gud vad Vincent är duktig💛
Kan tänka mig att ett första dopp var lite kallt. Vi har också pool, men den har jag inte doppat mig i ännu i år, inte sonen heller.
Fortsätt ta hand om varandra🌼💛💛🌼