annikakonstapeln

Resan

Ett tag sen jag skrev.....tiden går!!!!
Nu har vi varit på våran resa till Vietnamn Phu Quoc.
Det blev som jag trodde , känslomässigt.
Började på planet ....framför oss satt en mamma med två pojkar i samma ålder som våra ungefär.
Det skulle vart så för oss också men nu var vi vara tre istället gör fyra. Fastän Maximilian alltid är med i hjärtat.❤️kändes tungt.
Resan ner gick bra.
(null)

Vi hade det bra, men man såg allt som Maximilian skulle ha älskat att göra. Och nu var det bara Vincent som gjorde det. Känns i hjärtat , tårarna kom flera gånger.
Som jag saknar honom❤️❤️❤️
(null)
Det var skönt att ha med linda och ebba .....då blev det lite annat att tänka på . Inte vara ledsen och grubbla hela tiden .
(null)
Vi fyllde 45 både jag och min man där nere, ett år äldre.
Vi avslutade vår resa sista kvällen och tände en rislampa för Maximilian . Blev ett fint avslut.
(null)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

Ni ser ut att ha haft en underbar resa. Vet att Maximilian var o är med Er☀️🌴💛

Svar: Tack❤️
annika