annikakonstapeln

SaknadđŸ˜„

Fattar ingenting......
Den hÀr djÀvla saknaden Àr sÄ jobbig.
Saknar ihjÀl mig efter vÄr kille. (null)
Det blir ju fan inte lÀttare bara vÀrre kÀnns det....
KÀnner mig sÄ ensam ibland , vet inte vad det Àr.
Kan inte sÀtta fingret pÄ det.
Vet bara att jag bryter ihop VARJE dag efter jobbet....orken tar slut och jag blir sĂ„ ledsenđŸ˜„
Vill vakna vill inte att detta skall vara sant.
SĂ„ som vi kĂ€mpade för att fĂ„ vĂ„ra underbara barn ... och sĂ„ hĂ€nder detta. 
FĂ„r nĂ€stan bilder /minnen pĂ„ Facebook varje dag.... dom kĂ€nns sĂ„ levande att han Ă€r hĂ€r. Dom gör sĂ„ ont men jag vill ju ha dom kommer ju aldrig fĂ„ nĂ„gra nya bilder pĂ„ honom.
(null)
Han var min kramkille❀
Hur hur hur skall jag orka leva med detta resten av livet, vet inte .....
Vet bara att jag inte Ă€r hel ,kommer aldrig bli det igen.  Kommer jag orka leva med den vetskapen.
Nu kommer sommaren som Maximilian Ă€lskade.... bada  (null)

i poolen ,vara ute cykla, sparka boll och leka med  (null)

kompisar. 
Min vÀrd Àr i spillror. Snart Àr det avslutning , Vincent slutar 4:an !
(null)

Han Àr fantastisk vÄran stora kille.
Duktig i fotboll och i skolan gĂ„r det bra. 
Men jag vet inte riktigt hur han mĂ„r Ă€ndĂ„, han sĂ€ger inte sĂ„ mycket om sin lillebrorđŸ˜„
En kille pÄ 11 Är skall inte behöva gÄ igenom detta....
Fan helvete djÀvla skit!
Hatar detta!
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Det gör sÄÄÄÄ ont i bröstet varje gÄng jag tÀnker pÄ er o nÀr jag lÀser dina rader. Samtidigt kÀnner jag att vilken kraft ni har, som gÄr igenom detta.
Fina fina grabbar💛💙

Svar: Åter tack vĂ€rmer mitt sĂ„rade hjĂ€rta att du lĂ€ser min blogg
annika

2 Camilla
skriven :

Det Ă€r sĂ„ bra att du skriver av dig ❀ jag grĂ„ter nĂ€r jag lĂ€ser dina inlĂ€gg. Jag Ă€r dĂ„ sjukt rĂ€dd att det ska hĂ€nda nĂ„gon av mina tjejer nĂ„got sĂ„ de fĂ„r nĂ€stan inte leva 😱 vill skydda dem frĂ„n allt men det gĂ„r ju inte 😔 styrkekram ❀❀❀