annikakonstapeln

1år av sorg😢

Ja då var dagen D gjord igår, ett helt år utan vår Maximilian . 
Det var en väldigt känslomässig dag från första stund tills jag la mig.
Klump i magen ,känsla av tryck över bröstet.....
Börjar dagen med att gråta ....och fortsatte med det hela dagen i olika former.
Haft genomgång av hela scenariet i huvudet igen sen olyckan fram till slutet, varje dag steg för steg vad som hände.sett allt framför mig igen. Jobbigt som fan vart väldigt låg hela veckan.
Och igår kom dagen som jag inte ville komma , årsdagen 1 år.
Trodde aldrig att det skulle vart så jobbigt som det blev.😢 (null)

Hade ljus tänt för honom nästan hela dagen.
Hade två vänner från min fotboll här som ville vara med oss på vår dag av sorg, är  så tacksam vi fikade och gick å la blomma på graven .
Sedan alla dom skrev på Facebook , tack❤️
Sen kl 18 kom några i familjen/släkt /vän till graven och hade en liten minnesstund. (null)sen bjöd vi på pizza hemma i trädgården, blev en fin stund med lite skratt trots 😢😢😢all sorg.tacksam att ha er i våra liv.
När alla gick hem , hände det ....vår andra son föll långt ner... låg i sin ensamhet när jag hittade honom och grät hejdlöst.
Saknaden efter sin lillebror och bilder av honom i hans huvud vid olyckan kom fram❤️satt och höll om honom länge och vi grät.
Detta händer inte ofta men va ont det gör i hjärtat när det händer.... vill ju inget annat än att Vincent skall må bra. Men här e ju beviset .... han tänker mycket men vi ser det inte . Det gör ont i mitt mamma hjärta❤️.
Det känns fortfarande som en mardröm vill vakna och ha honom hos oss igen, men verkligheten är en helt annan sak. Har väldigt svårt att fatta det, gör så ont och nu har det gått 1 helt år. Fan det är ju massa år kvar ,hur fan skall man orka.
Somnade på samma sätt som jag vaknade , gråtande . (null)



Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Som jag har tänkt på er extra mkt dessa dagar. Skulle önska att jag kunde väcka er från denna mardröm, åh, vad jag hade velat att man kunde få saker ogjorda💛
Vincent, viljen kämpe du är, du är bäst👊
Ut i ☀️ o ta ett dopp i poolen, det gör vi idag.

Kramar till hela familjen🏖☀️

Svar: Tack min vän❤️😢
annika

2 Bettan
skriven :

Eftersom jag (som tur är) inte vet hur det är att förlora ett barn kan jag bara gå på hörsägen. Första året är värst, sen är det alla högtider. Jag vet inte om det blir "lättare" men jag tror att man med tiden hittar strategier att ta sig igenom resten av livet. Önskar er så mycket ......
Kramar

Svar: Tack😢❤️
annika