annikakonstapeln

Födelsedagen närmar sig.

Går och har haft ont i huvudet från å till ett tag nu.....
Varför? 
Jo Maximilian fyller år på torsdag 9 år .
Det gör så ont , att han inte finns här längre. 
Det är fel på alls sätt, har inte kommit till ro med det än att han inte klarade sig. Hatar det!
Maximilian älskade denna tiden på året, julen .
Men jag tycker det e väldigt jobbigt utan honom, men får försöka göra det bra för Vincent . Men det e inte lätt, saknaden bryter ner mig mer å mer.
Fick fram julsakerna .... men känner ingen känsla av vad jag har känt förut. Undrar om jag kommer känna så igen, känns inte så.
(null)
Min fina fina kille i himmelen ❤️❤️❤️❤️
Vi har tagit ledigt på Tors på hans födelsedag , den blir jobbig......
Har samlat ihop dom närmaste och skall ses vid graven och tända ljus för honom när han fyller 9 år😢
Oj detta gör så ont i mitt hjärta, andra året på hans födelsedag utan honom. Orkar snart inte !!!!
Och det har bara gått 16 mån sen du lämnade oss i oändlig sorg.

Extra tankar sänder jag till mina nära vänner ,dom går igenom en svår tid❤️sänder styrka till er❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Mitt hjärta det slår så fort så fort, känns som om jag ska explodera inombords.
Jag vill bara komma o svepa förbi som en ljummen sommarvind o ta med mig allt det onda, göra allt som vanligt för Er, så som det var.
Kramar❤️

Svar: Du är så gullig❤️
annika