annikakonstapeln

26 dec

Nu har det gått 17 månader sen du lämnade oss i oändlig sorg.
Gråten är här nästan hela tiden,och nu börjar den komma helt plötsligt . Jag kan sitta å inte göra nått,så kommer en liten tanke på dig och det rinner på mina kinder😢el jag går ute och samma sak händer.
I natt vaknade jag p.g.a av hunden, men sen kom tankarna på dig den sista tiden. Satt i min ensamhet 04:00 och grät i soffan. Sen kunde inte jag somna på en bra stund. Vaknade sen med värsta huvudvärken som jag gjort i några dagar nu.
Det är ju detta datum , som är så jobbigt...
Fattar inte , trodde det skulle bli lite bättre med tiden men inte här. Nästan värre saknaden är så jobbig.
(null)
Min lilla kille som älskade popcorn och titta på film❤️❤️❤️❤️
Julen var jobbig också.. det fattades nån❤️😢
Kunde inte riktigt glädjas, men visade inte det för nån. Fan fan fan saknar dig gubben så himla mycket. Gör så ont i mitt hjärta❤️😢
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Ta hand om Er❤️
Kramar från mig😘

Svar: Tack❤️
annika