annikakonstapeln

Sommaren

Ja då har det gått 3 v på min semester redan....
Vart tar tiden vägen, försvinner!!!
Det har varit en konstig sommar, vi planerade ingenting..... känns jobbigt.
Å jobbigt har det varit , saknar Maximilian så djävla mycket så det gör ont i hela kroppen.
Han skulle ju vart med oss i allt vi gör, men nä han e vår ängel.
(null)

 En go och glad ängel med sitt underbara leende som jag saknar det. Finns inga ord att beskriva det😢😢😢
Men vi gjorde två saker som vi gjorde när vi var en hel familj i sommar, gasten det gör himmla ont.
Vi tog en tripp till smögen och gick runt en dag och käkade god räkmacka.
(null)
Han var med oss .....
Det blev en ganska bra dag ändå, vi måste ju göra det för Vincent skull. Han är så himmla stark och fin. Ibland undrar jag hur han orkar .... att se framför allt mig så ledsen. Han är fantastisk❤️❤️❤️
Sen gjorde vi vår tripp till Danmark över dagen.
Tar bilen och kör till lökken och badar.....
Sen drar vi till Skagen och käkar revben.....
Sen ner till Fredrikshamn och handlar lite och sen båten hem igen.
(null)

(null)

(null)

(null)
Vi hade med oss Leo denna gång❤️
Men hade Maximilian i huvudet hela tiden, gick på stranden och plockade snäckor och grät. Känns ofattbart att han är borta.....fattar det inte än.
(null)
Såhär skulle det vart som 2 år tidigare😢❤️❤️❤️

Men som sagt aldrig mer sådana bilder , och det gör ont ont ont i mitt mamma hjärta.
Fattar fortfarande inte att jag aldrig skall få hålla , krama, pussa och höra hans röst mer😥han var så kramsjuk ... älskade sitta i knät och kramas.
Saknar det!!!
Pratade med Vincent efter Danmark resan om att vara trött. Han sa mamma du är ju jämt trött och vill lägga dig tidigt.
Ja det e jag , jämt trött, orkar inte mycket. Försökte säga att det inte är kul ,men mitt huvud .... ja där går det runt och är jämt ledsen och gråter VARJEDAG!
Därför blir jag så trött undrar själv när detta skall ta slut ..... vill ju orka vara en bra mamma till Vincent .
Och så skall jag börja jobba 75% om en vecka , hur fan skall det gå?

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Trots alla tårar o jobbiga stunder låter det som att ni har haft en fin semester o gjort saker som även Maximilian hade gillat o som Vincent gillar givetvis💛
Mys nu ordentligt med dina grabbar sista semesterveckan.
Massor med kramar💛🌻