annikakonstapeln

9 månader.

9 månader av sorg....
Fan fan va jag saknar våran kille❤️
Tiden läker sår....vete fan ....känns som det bara blir värre och värre.
Är det kanske för att snart Kommer sommaren då allt hände, vet inte men det känns inte bra.
Hade tänkt gå upp i tid till 75%men nu vet jag inte....har ju fan ingen lust till nått och orken är helt borta. Får se vad som händer skall till läkaren på måndag igen.
Önskar att allt var som innan....saknar mitt liv.
Vill träffa mina vänner ,behöver dom mer än nånsin. 
Bara ta en fika el ut på en promenad!!!
Det enda positiva är att fotbollen är igång, både för Vincent och mig.  (null)
Det är nog det enda jag orkar, stå i mål en dag i veckan och träna ihop med zenith på onsdagar .
Sen är det tur vi har våran underbara hund Leo som ser till att vi kommer ut varje dag. (null)
Han är redan 10 månader❤️
Och framför allt Vincent som är vårat ljus i mörkret.
Han är fantastisk.....
(null)

(null)

Mina fina killar med gladiatorerna😘


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

🌻💛☀️

2 Camilla
skriven :

Jag tror som du, att det är så nyss detta hände, första året är nog kanske värst? När varje månad går och dagar man helt plötsligt är utan den man älskar, födelsedagen, jul, andra högtider som dem alltid varit med. Första året, man går och har första årsdagen framför sig. Saknaden, smärtan, ångesten etc etc kommer ju aldrig försvinnna men mildras, bli lättare att hantera tror jag. Jag har sett föräldrar som förlorat barn och jag känner föräldrar som förlorat barn och det är lite den erfarenheterna jag har fått av dem tycker jag. Massa kramar ❤️❤️❤️

Svar: Tack för att du följer och skriver.
Värmer mitt ❤️:a.
Tack
annika