annikakonstapeln

Länge sen

Vet ej var jag skall börja....
Lever i en maddröm , vi miste våran lilla Maximilian i somras i en olycka hemma. Hamnade på sjukhus hade 75-80%brännskador, hamnade i Linköping några dagar sen upp till ecmo i Stockholm och där gick inte hans liv att rädda . Mardrömmen börjar där.....
åkte hem och mötte tomheten....saknaden är olidlig.....vill vakna upp från detta och att det skall bli vanligt igen.
men det kommer det aldrig bli........
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Mia Fraser
skriven :

Tänker på er Annika. Hela tiden. Bra att du bloggar. Skriv av dig när du kan. Vi är många många som tänker på er. Pappa hälsar. Kram

2 Sandra Emilsson
skriven :

Älskade vänner, ni finns i våra tankar. Finner inga ord mer än att jag hoppas av hela mitt hjärta att ni ska en dag vakna upp och inte känna den fruktansvärda smärta i själen ni har.💕Styrke kramar i massor

3 Karin Forsman
skriven :

Hej!
Tänker på er ofta ofta o jag blir så ledsen varje gång. Känner inte er men jag kan inte sluta tänka på er o det ni går igenom.
Massor med kramar till dig o din familj❤️

Svar: Tack❤️
annika

4 Camilla
skriven :

Men snälla någon så hemskt 💔😢 många Styrke kramar till dig ❤ Att mista ett barn ska ingen behöva gå igenom, det borde vara förbjudet! Det kan inte finnas något värre i livet. Vi försöker alla skydda våra barn på alla sätt som går men vi är inte mer än människor 😢 vi kan inte skydda dem från allt hur mycket vi än vill och försöker 💔
Kram ❤

Svar: Tack❤️
annika

5 Camilla
skriven :

Hej igen Annica ❤️
Kom att tänka på en sak. Det finns en tjej på Facebook som heter Malin Johansson. Hon minste sin son i en tågolycka för ett år sedan, hon skriver om det, sina känslor osv på sin Facebook. Jag vill tipsa dig om det. Kanske är skönt att läsa om någon som varit med om liknande.
Sök på Malin Johansson Nälden på Facebook så hittar du henne.
Kram ❤️

Svar: Tack men hittade inte henne❤️
annika

6 Camilla
skriven :

Gjorde du inte 🤔 sök på Malin Johansson Nälden så kommer hon upp överst.
Bor i Nälden.
Kram ❤️

Svar: Tack❤️
annika