annikakonstapeln

Julpynta

Att julpynta kände jag inte för alls, alldeles för jobbigt.Älskar julen igentligen och det gjorde Maximilian också därför känns det jätte jobbigt. 
Men vi har ju en son till som älskar julen också så vi måste ju.....fastän det gör ont i hjärtat.
Vincent tog fram allt.....och då är denna fina lykta första som kommer upp som Maximilan gjorde förra året.........tårarna rinner ner för kinderna .Och sen orkade jag inte mer....Vincent gjorde resten.
 
Min tomte❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

Fy f-n vilken smärta ni måste genomlida. Om jag är ledsen o mina tårar rinner så är det inget mot vad dem gör hos er.
Du vet jag tänker på er ofta ofta❤️❤️❤️Kram

2 Karin Forsman
skriven :

Vad fin har är, eran tomte🎅🏼❤️