annikakonstapeln

Begravningen.

Torsdagen 24/8 kommer jag aldrig att glömma i hela mitt liv.
Dagen då vi tog farväl av våran underbara kille Maximilian.
Värsta dagen .......visste inte att det fanns så många tårar.
Vi hade begravningen i Lundby nya kyrka , för att alla skulle få plats att ta farväl. Och det var många som kom......Tack!!!!
 
Våran präst Peter var helt fantastisk, underbar människa❤️
Och han kommer fortfarande till oss och pratar.
Vet inte hur jag tog mig igenom denna tunga dag.......
Nu finns det bara en stor stor tomhet efter våran älskling .
 
Vincent är så underbar har håller ihop oss hela tiden och fixade denna jätte svåra sak galant, älskar dIg❤️
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Milena Niklasson
skriven :

Önskar jag kunde mildra smärtan för er. Ingen förälder förkännar sådan smärta.❤️