annikakonstapeln

Julavslutning.

Idag var det dags igen.....nästa jobbiga sak 
Julavslutning....Vincent och dom hade lite uppvisning och fika i klassrummen.
Allt gick bra från början, men jag bröt ihop när jag gick hem. Grät som bara den , gick slingan tunt rosenhill och tänkte min lilla kille som inte finns hos oss längre.
Ett gammalt kort på oss❤️
Att han inte fick en julavslutning som alla andra barn .....
Livet är inte rättvist nån stans.
Jag är inne i en period som jag får långa och jobbiga gråtattacker , dom tar inte slut.Jag blir helt slut efteråt, tar jätte lång stund att bli bra igen.Orkar snart inte mer.
Och snart kommer den jobbiga dagen, julafton som han älskade❤️ Och det gör hans storebror också, så jag måste ta mig i kragen . Hoppas bara jag skall orka det för Vincents skull.
Blev en liten gran hos oss❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

Åhhh, vad jobbigt. 😢Trots allt som hänt så hoppas jag ni får en så fin jul som ni bara kan tillsammans med Vincent. Kram❤️🎄

2 Annika%2520hedlund
skriven :

Tack❤️