annikakonstapeln

JulaftonđŸŒČ

 
 
 
Vaknade pÄ morgonen med en konstig kÀnsla....det Àr nÄn som saknas hos oss,och idag kÀndes det vÀrre Àn vanligt.
DÄ tÀnkte jag hur skall jag orka denna dagen utan min lilla kille.
Dessa bilder dyker upp pÄ Facebook frÄn andra Är....dÄ gör det ont i  hjÀrtat .Men Àr glad att dom kommer fÄr ju aldrig nÄgra nya bilder pÄ honom sÄ dessa Àr vÀrdefulla.
Saknade Ă€r hur jobbig som helst,vill ha honom hos mig❀❀❀
Senare pÄ julafton sÄ Äker vi och tÀnder ljus pÄ graven, jobbigt jobbigt jobbigt!!!!
sedan försöker vi fira sÄ bra vi kan, Vincent fÄr massa julklappar han Àr nöjd.
Men till slut sÀger han :det var en annorlunda julafton,det fattades nÄn vÄran Maximilian. DÄ gör det ont i mamma hjÀrtat. 
Namn:
Kom ihÄg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin Forsman
skriven :

Fy f-n vad tomt det mÄste ha varit, det förstÄr jag.
Fina klappar storkillen har fÄtt, men sÄ ledsamt att han inte fÄr visa dem o leka med dem med sin Àlskade bror.
Kram❀