annikakonstapeln

Grattis älskling❤️

Idag för 8 år sen kom du till oss❤️Var en av dom lyckligaste dagar i vårat liv.Du var våran lilla spillevink.....vi älskar dig så mycket gör fruktansvärt ont i hjärtat. Att du inte får finnas hos oss längre....
Idag är hela familjen hemma , vi orkade inte gå till jobbet och Vincent får stanna hemma från skolan med.
Du var alltid glad o go .....fick alltid pussar å kramar när man ville. Du satt gärna i knät , gud vad jag saknar det och lilla dig❤️
Vet inte riktigt hur jag skall orka idag och resten av mitt liv utan dig min lilla ängel.....vet inte hur mycket jag orkar.
Vi kommer samlas vid din grav idag och tända ljus för dig och gratta dig i himmelen❤️❤️❤️❤️❤️
 
Älskar dig nu och föralltid❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elinore
skriven :

Vi kämpar tillsammans ❤❤❤

2 Karin Forsman
skriven :

Grattis till den sötaste ängeln💙💙