annikakonstapeln

Måndag 28 okt

Tiden rinner iväg.... Snart är oktober slut , hösten har kommit med stormsteg.
Igår blev det ju vintertid.....
Idag måndag är jag ledig p.g.a skolan/förskolan har studiedag.
Mys med barnen står på schemat, i eftermiddag kommer mamma gruppen hit.
Sedan bär det av till Goa  Cia på fika hon fyllde år igår.

Vincent spelar boll borta på ängen.
Igår hade jag ej ätit  godis på 5 v, är jätte stolt.
Men tog lite chips/ chokladbit på kvällen  framför tv:en.
Men nu skall jag hålla upp igen.
Trist nog syns det inte på vikten, får köra ordentligt med Viktväktarna igen.

Hade avslutning i lördags med fotbollen i klubben med pizza , prisutdelning och lekar.
Skit skoj!!!!
Laget köpt spa upplevelse till mig⚽️
Maximilian cyklar på gatan.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: