annikakonstapeln

Sommar å sol

Oj oj oj.....va tiden rinner iväg.Vi är nu inne i Juli redan.
Det har hänt massor,midsommar har varit.Då var vi på Liseberg på dagen och på kvällen var vi med fam Ankarlund i Rävlanda hos Marias föräldrar.Trevligt.
EM i fotboll är över,Spanien VANN!!!Grattis.
Jag skall bli mycket bättre på att skriva.....mig själv det.
Tror ju inga läser detta ändå.....men det e roligt att skriva.Om nån e inne skriv gärna en liten kommentar hade vart kul.
Har sökt nytt jobb........Butikschef i min affär hahahahaha.....
Tyvärr slutar våran chef igen efter sommaren.

SEMESTER har jag nu , helt underbart.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Elinore
skriven :

Jag läser alltid! Mysigt att höra vad ni gör :) <3

Svar: tack kul att du skriver då vet jag att nån läser gumman kram på dig
annika