annikakonstapeln

tisdag 24 april

Hej igen.
Ett tag sen sist.....
Vikten fortsätter rasa ner 0,4 kg förra veckan.NÖJD som FAN!!!!! Slarvat och var ute med jobbet å bowlade och åt god mat.
Bowlingen gick sådär när man hoppar på krycker,men jag ryckte upp mig....sedan åt vi middag på Farao nere vid eriksberg.Mums va gott det va!!!!
Söndagen var det träning för Vincent igen,kul som alltid att kolla på dom små.....hen e duktig min kille....
Sedan var det slapp hemma på gatan så barnen kunde leka.
Maximilian tjötat hela veckan om Cia & King,så vi tog en tur å hälsade på henne,till sonens glada tjut.
Äntligen sista veckan på kryckor(5v), tiden har sprungit iväg...hoppas få börja jobba på måndag.
Skall försöka få tag på läkaren,min sjukgymnast tycker det verkar konstigt att börja jobba direkt...tycker väl jag med.MEN jag vill jobba och min sjukskrivning går ut 29/4.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: