annikakonstapeln

Ensam

Vardagen går och går och går......
Men hos mig känns det som om tiden står stilla.
Känns som igår du sprang här och skrattade.....och kramade mig som du alltid gjorde. Du var kramgoooo❤️❤️❤️❤️❤️
Men verkligheten är en helt annan sak......saknad,saknad, saknad
Tårar och ännu mer tårar, fattar inte att det finns så mycket tårar. 
Och ensamheten skall vi inte prata om,tomrummet efter dig min fina Maximilian . Mitt hjärta gör så ont , saknaden tär på mig. 
(null)
Snart har det gått 7 månader av denna djävla mardröm och som jag har fattat så kommer det fortsätta resten av mitt liv.
Vill inte vara med längre....vill ha tillbaka dig och mitt gamla liv nu!!!!
Saknar dig nu och för alltid❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Karin
skriven :

Det värker även i mitt ❤️när jag tänker på Er. Ta hand om er🙏🏻Kramar😘

Svar: Tack❤️
annika