annikakonstapeln

måndag 5 mars

Hej igen!
Var ett tag sen sist,hänt mycket.
Har fyllt år i helgen,hela 39 år.Fick ett par jätte fina örhängen av min goa familj.Grannen kom över med tulpaner å nya marabou choklad med lakris(smaskens).Fick äta lite fastän man kör viktväktarna.Jobbarkompisen gav mig en fräck tror det e en expressobryggare.
Nog om detta.
Viktväktarna går galant....ner 1.8kg denna veckan.KANON NÖJD!!!!!
Inköpt ny våg,tror min andra var sisådär...men nu kör jag på den nya.
Helgen jobbade jag hela....skönt är ledig nästa.
Operation snart 23 mars för menisken,lite sjukskrivning blir det nog......hemma å tat lungt.Försöka måla min/våran hall kanske.Få se hur jag mår....


mina goa barn.
Ha dett gött,kram.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Pernilla
skriven :

Va grym du e , bra jobbat Annika... Vi ses säkert snart en solig härlig dag på Krokäng... Kram på dig

2 annika
skriven :

tack pernilla.ja det gör vi snart.kram tillbaks