annikakonstapeln

Maj-19

Vad säger man.....
Finns inget att säga.
Saknaden blir bara mer å mer... 
trodde det skulle bli lättare med tiden. Ha ha !!!
Finns ju inte ....saknaden blir bara mer.
Vill fortfarande vakna upp och att Maximilian skall komma upp i min famn och krama mig å säga att allt blir bra igen.
Men det kommer aldrig hända få känna hans lukt och få pussa på honom och bara hålla om honom .
Istället har vi detta att gå till:
(null)
Känns overkligt varje gång, gör ont som fan varje gång❤️
Man skall inte behöva detta i sitt liv, för nästan 2 år sen var vi den lyckligaste familjen någonsin,
Men se nu en familj i spillror .... sorg sorg och åter sorg.
Och snart Kommer sommaren igen och alla känslor och tankar som tynger mig.
Vill inte vill inte.... kan man få hoppa över den.
Hade gjort det om jag hade kunnat, men måste ta tag i det för våran andra kille Vincent , storebror❤️
Har hyrt ett hus en vecka i Danmark på vår semester( fastän jag inte vill göra nått)bara oss och hundarna. Vet detta är vårt nya liv men det gör för djävla ont i hjärtat 😢❤️
(null)
Måste kämpa på för Vincent som är vår starka fina underbara kille. Som han kämpar på älskar honom nu och för alltid.❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: