annikakonstapeln

Hur?

Nu är strax semestern slut för denna gång.
Och den var märklig......
Första riktiga utan vår underbara lilla ängel😢
(null)
Du var allt min lilla goding❤️
Känns konstigt för djävligt utan dig.
Och det kommer massa mer semestrar.... hur fixar vi dom ,e en stor fråga.
Saknar dig mer å mer för varje dag . Blir ju inte lättare har redan gått 1 helt djävla år. Gråtit VARJEDAG i 1 helt år, finns det så mycket tårar.
Kommer gråta resten av mitt/våra liv😢😢😢
Och nu på måndag börjar jag jobba igen , och skall gå upp till 75%. Vet inte hur jag skall orka detta, är fortfarande så trött trött trött!!!
Vill ju vara en bra och orkande mamma till Vincent , det är mitt mål. Men ärligt vet jag inte hur det kommer bli....
Han har ju redan sagt till mig -mamma du är jämt trött.
Det e inte kul att höra det.... men det e ju sant. Ja jag är trött jämt , vad skall jag göra, vet inte. 
Det är den stora frågan nu.

(null)

(null)

(null)

(null)

Älskar er Vincent och Maximilian ❤️❤️❤️❤️
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: